piątek, 12 czerwca 2015

Celebrity Book TAG



Bardzo dziękuję Tenebris za nominację do Celebrity Book TAG :)






1. Emma Watsonksiążka z piękną,
 kick-ass bohaterką

Oczywiście wymienię tutaj Clarissę Adele Morgenstern (czyli po prostu Clary) z Darów Anioła C. Clare. Według mnie nadaje się idealnie: piękna dziewczyna z ogniście rudymi włosami, która przez całą serię walczy z demonami i chroni swoich przyjaciół przed złem. Poświęci wszystko w walce o dobro innych !

(Recenzja Darów Anioła KLIK)






2. Ryan Gosling - książka 
z najgorętszym bohaterem męskim

Jeśli mnie znacie pewnie nie będzie to dla Was niespodzianką, że daję tutaj Jace'a Herondale'a. Każdy kto czytał Dary Anioła niech się przyzna, że również wybrałby Jace'a:) Ale, żeby nie było, że tylko Dary Anioła i Dary Anioła to wybieram tutaj jeszcze jednego faceta z książki a mianowicie Alexa z "Love, Rosie". 

(Recenzja Love,Rosie KLIK






3.Brangelina (Angelina
Jolie i Brad Pitt) - ulubiona 
literacka para

Tris i Cztery z "Niezgodnej" V. Roth zdecydowanie :)
Nie umiem wyjaśnić czemu - ot tak po prostu mi się podobają razem!








4.Shailene
Woodley
- niedawno odkryty autor, którego pokochałeś


Może to nie jest ostatnio odkryta autorka (bo odkryta jakieś pół roku temu) ale uwielbiam książki Doroty Terakowskiej. Moje ulubione jej książki to: "Poczwarka", "Tam gdzie spadają anioły", "Ono" i "Samotność Bogów".

(Recenzja Poczwarki KLIK)



5. Josh Hutchersonulubiona krótka książka 


Tak szczerze mówiąc to wszystkie książki, które czytam mają zazwyczaj 300-500 stron. Nie chcę dawać tutaj jakiejś książki z dzieciństwa (bo wtedy czytałam chudsze) i najcieńszą ulubioną książką, którą ostatnio przeczytałam jest "Saga o Ludziach Lodu: Zauroczenie" M. Sandemo. Ma ona 259 stron i jak teraz tak na nią patrzę to wydaje mi się, że ma mniej, no cóż :)

(Recenzja Zauroczenie KLIK)







6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka

Tutaj dam dwie książki, bo po prostu nie mogę inaczej!
No  więc: "Atramentowe Serce" 
C. Funke (512 stron)  i "Dary Anioła: Miasto Niebiańskiego Ognia" (Uwaga prawdziwy kloc! 702 strony)
Atramentowe Serce opowiada o miłości do książek i magii czytania. Książka jest niesamowita! Natomiast ostatnia część DA, hmm tyle się działo, tyle emocji :)






7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią

"Gwiazd Naszych Wina"! Ta książka złamała mi serce. Płakałam przez ostatnie kilkadziesiąt stron i gdy przeczytałam ostatnie zdanie, nie mogłam uwierzyć, że to stało się naprawdę. Mimo, że się tego spodziewałam! 

(Recenzja Gwiazd Naszych Wina KLIK)




8. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona 


"W śnieżną noc" J. Greena. Bardzo się na niej zawiodłam, bo całą książkę wypełniały słodziutkie dziewczyny, przyjaźń, miłość. I ogólnie takie cukierkowe życie. Jeju, nawet nie umiem tego sklecić w normalne zdanie. To trochę takie nie na mój wiek.


(Recenzja W śnieżną noc KLIK)








9. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria

Dary Anioła to seria idealna dla mnie, nic innego nie poradzę! 
Mogłabym jeszcze dodać tutaj serię "Pragnienie Zniewolenie Oczarowanie" C. Jones (czytałam ją dawno, ale jest naprawdę fajna).
A taką ulubioną serią z dzieciństwa jest "Laura: Tajemnica Aventerry" P. Freund i te późniejsze części ;)




Nominuję wszystkich tych, co chcieliby zrobić ten TAG u siebie :)

~~~~
Takie mam zaległości na blogu, rany, nie mogę się wyrobić z niczym! Możecie się spodziewać recenzji książki "Służące" K. Stockett i Albo Albo TAG . Wszystko ukaże się na dniach. W sumie mam to napisane na brudno i teraz tylko przepisać na komputer (tak, tak wszystkie recenzje mam na papierze).
A jak Wam się podobał ten dzisiejszy TAG? Ja osobiście uwielbiam robić tego typu posty i bardzo się cieszę, gdy ktoś mnie nominuje do czegoś :)
No to co - do zobaczenia niebawem!




9 komentarzy:

  1. Świetny tag, aż mam ochotę zrobić :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wykonałaś ten tag :D
    "Atramentowe serce" już od jakiegoś czasu mam zamiar przeczytać, ale nie wiem, kiedy to zrobię, bo lista książek które chcę przeczytać ciągle się wydłuża. :/

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te TAGi są coraz bardziej wymyślne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na TAG ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG! :) Możliwe, że zrobię go za niedługo u siebie.
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy jest ten tag :) Bardzo miło że nominowałaś wszystkich. Ja nie mogę się doczekać kiedy ktoś stworzy tag z Sherlockiem :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag! I też oczywiście wybrałabym Jace'a ;P!
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń