niedziela, 28 czerwca 2015

Albo Albo TAG




  Za nominację do "Albo Albo TAG" bardzo dziękuję Elas





Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe?

Osobiście wolę czytać trylogie, bo można się bardziej zżyć z postaciami. Tylko nie lubię jak trylogie się za bardzo ciągną, wiecie - jak są pisane "na siłę"


Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?

To dla mnie bez znaczenia naprawdę. Rzadko kiedy rozróżniam płeć osoby, która napisała czytaną przeze mnie książkę.


Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?

Chyba w księgarniach internetowych, bo jest taniej :)



Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?

Chyba wolę tą pierwszą opcje. Seriale nie są na moja cierpliwość.  Kiedyś, gdy zaczęłam oglądać "Pamiętniki Wampirów" wytrwałam tylko do około 15 odcinka. Nie mam czasu na seriale, wolę przysiąść raz a porządnie do filmu :)


Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

Oczywiście, że pięć książek tygodniowo! W wakacje zapewne będę tyle czytała, wtedy wręcz nie można mnie odciągnąć mnie od książki:) No bo wyobraźcie sobie: słoneczko świeci, jesteście na plaży i opalacie się czytając książkę.. Marzenie! :)


Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?

I teraz muszę Wam wyjawić jedno z moich marzeń: w przyszłości chciałabym bardzo zostać autorem książek. Jednak pogodziłam się z tym, ze to mi po prostu nie wyjdzie - nie mam tyle cierpliwości! :) W styczniu zaczęłam pisać własną książkę. I wiecie ile napisałam? 12 stron i przerwałam. Coś mi to nie idzie, a przecież pomysł był dobry! Może dokończe w wakacje :) 



Wolisz czytać w kółko 20 książek czy sięgać po nowe?

Uwielbiam czytać książki po kilka razy, ale ze miałabym czytać na okrągło tylko 20 książek?! Jak ja miałabym je wybrać?! Nie no oczywiście, że wolę sięgać po nowe! :)


Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

O rany, przecież to prawie to samo! Oj, no dobra chyba wolałabym być bibliotekarzem, księgarnie to takie liche teraz są. ;)


Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za?

Serio, serio?! Co to za ciężkie pytanie?! Hmm.. Chyba wolałabym czytać ulubiony typ literatury, na nim się jeszcze nigdy nie "przejechałam". 


Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?

E-booki to zło! Zawsze będę wolała wersję papierową!




Nominuje:
 

4 komentarze:

  1. W Empiku to chyba nigdy nic nie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię sięgać po nowe książki. Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do LBA, więcej szczegółów - http://withcoffeeandbooks.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-4-i-5.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, ja też lubię czytać dużo książek! ♥

    OdpowiedzUsuń