piątek, 8 maja 2015

Recenzja książki "Miasto Cieni" Ransom Riggs

Recenzja książki "Miasto Cieni" Ransom Riggs



Tytuł: Miasto Cieni
Autor: Ransom Riggs
Wydawca: Media Rodzina
Ilość stron: 440
Okładka: twarda

Idealna na deszczowe wieczory!

"Miasto cieni" to kontynuacja znanej książki "Osobliwy dom Pani Peregrine" (Recenzja KLIK). Jacob wraz ze swoimi nadzwyczajnymi przyjaciółmi ucieka z wyspy w poszukiwaniu innej ymbrynki (opiekunki innej pętli czasu), która mogłaby pomóc Pani Peregrine. Po drodze zabijają głucholce czyhające z każdej strony i ukrywają się u cyganów. Nie będę dużo tutaj opowiadała o książce, bo mogłabym za dużo zdradzić.

Ta powieść bardzo mi się podobała. Lubię takie książki o potworach - pomagają mi się oderwać od rzeczywistości i codziennej monotonni. Ciekawy pomysł na książkę, dobrze zrealizowany. Przeczytałam ją szybko, mimo sporej ilości stron. Tak jak i w pierwszej części, tutaj również niektóre kartki wypełnione były zdjęciami. Fotografie są dobrym pomysłem w tej książce - dzięki nich możemy lepiej zapamiętać postacie. Na początku książki znajdują się dodatkowe cztery strony na których są, wcześniej poznani, osobliwi przyjaciele (zdjęcie tych stron znajdzie się pod recenzją). Oczywiście muszę napisać, że okładka, struktura kartek i ogólnie całe wydanie książki jest cudowne. Nawet sam wygląd zachęca do czytania! :)
Jako dodatek do książki dostałam również dwie, związane z książką pocztówki! Szkoda mi ich wysłać, więc chyba będę ich używać jako zakładek.

Podsumowując:  książka naprawdę warta polecenia - lekka i ciekawa.
Ocena: 10/10






Śmiech nie sprawia, że złe rzeczy stają się gorsze, podobnie jak nie staną się lepsze dzięki łzom. Śmiech nie oznacza, że jest nam wszystko jedno albo, że zapomnieliśmy. Świadczy tylko o tym, że jesteśmy ludźmi.


To dlatego, że pieniądze służą do manipulowania ludźmi, aby poczuli się gorsi od ciebie


- Po prostu wierzę, że ważnymi sprawami w życiu nie rządzi przypadek. Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Ty też zjawiłeś się tu nie bez przyczyny, na pewno nie po to, żeby przegrać i umrzeć.



Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina


~~~~~
Recenzję jakiej książki chcielibyście przeczytać: "Papierowe miasta" J.Green, "Burza" J.Cross czy "Kroniki Bane'a" C.Clare?
Miłego weekendu! :)












6 komentarzy:

  1. Ta książka ogromnie mnie intryguje. Muszę w końcu się za nią zabrać! ♥ Recenzja - genialna :)

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę! Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki na moim blogu(ja poklikam na Twoim jeśli masz) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Osobliwy dom Pani P.." i bardzo mi się podobał,muszę sięgnąć po kolejną część :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pierwszy tom. Kiedyś ją czytałam nie bardzo byłam nią zachwycona i muszę przyznać że mało z niej pamiętam, ale zastanawiam się czy nie przeczytać jej jeszcze raz i dać jej szanse. Tak jak było z Darami kiedyś mi niepodeszły a teraz jestem w nich zakochana :P
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tę książkę! ❤ i mam nadzieję, że następna część szybko do mnie przybędzie 😂
    Świetna recenzja ❤👌

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu ciekawa ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń