niedziela, 31 maja 2015

Podsumowanie Kwietnia i Maja 2015

Nie wiem, jak to się stało, ale kompletnie zapomniałam o Podsumowaniu Kwietniowym, dlatego połączę je razem z tym Majowym. 
Pod względem ilości przeczytanych przeze mnie książek z maja jestem bardziej zadowolona niż z kwietnia. Podejrzewam, że w wakacje nadrobię książkowe zaległości (wreszcie :D), bo mam ich sporo. Nie mogę się już doczekać, kiedy będę mogła wyjść z książką na dwór, poleżeć na kocu w słońcu nie martwiąc się, że za chwilę muszę iść do domu, bo czeka na mnie "ukochane" zadanie domowe z matmy.
Ale przechodząc do podsumowania miesiąca to wygląda ono następująco:


Podsumowanie Kwietnia 2015






Dnia 26 kwietnia przeczytałam 9 część Sagi o Ludziach Lodu pt. "Samotny" Margit Sandemo. Książka ta jest chyba najsłabszą częścią z dotychczas przeze mnie przeczytanych, jednak nie jest zła.
Z 249 stron jedna trzecia to opisy o wojnie, za którymi nie bardzo przepadam.












Już następnego dnia czyli 27 kwietnia zabrałam się za następną książkę Sagi o Ludziach Lodu - "Zimowa Zawierucha".
Ta część spodobała mi się bardziej, może dlatego, że była pisana przez młodą dziewczynę, a nie starszego żołnierza (jak w poprzedniej).
Książkę przeczytałam bardzo szybko, miała 253 strony.










30 kwietnia przeczytałam drugą część "Osobliwego Domu Pani Peregrine" czyli "Miasto Cieni". Recenzję możecie znaleźć tutaj. Książkę czytało się miło, pomimo 440 stron, jednak uważam, że "Osobliwy Dom..." był troszkę lepszy.









Podsumowując:

Samotny - 249 stron
Zimowa Zawierucha - 253 strony
Miasto Cieni - 440 stron

Łącznie przeczytałam: 942 stron  (Mój Boże, strasznie mało)

Najlepsza książka tego miesiąca: Zimowa Zawierucha




Podsumowanie Maja 2015






"Zemstę" Margit Sandemo przeczytałam 5 maja. Jest to już 11 część Sagi o Ludziach Lodu, która bardzo mnie wciągnęła. Jak przeczytam całą sagę (czyli 47 książek) to zamierzam wstawić recenzję od razu na temat wszystkich książek z tej serii. Książka jest dość cienka - ma 252 strony.










11 maja przeczytałam książkę "Burza" Julie Cross. Książka swoją okładką i opisem bardzo mnie zaciekawiła. Przeczytałam i...powiem szczerze, że była naprawdę świetna!
Niesamowita historia, bardzo oryginalna, wspaniale napisana - muszę przyznać, że jest ona teraz na mojej liście książek ulubionych ;)
Książka miała 415 stron, czego w ogóle nie odczułam, ha, wręcz nie mogłam się od niej oderwać i czytałam ją z zapartym tchem.
Recenzję planuję napisać niebawem.











"Królestwo czarnego łabędzia" Lee Carroll przeczytałam 15 maja siedząc na ławce w parku. Książka bardzo mi się spodobała, jednak nie wiem czy na tyle, by kupić kolejną część. 
Czytało się ją szybko i przyjemnie. Książka ma 396 stron.












"Wilcza Księżniczka" Cathryn Constable to lekka książka, gdy chce się "wyłączyć" na chwilę. Przeczytałam ją 23 maja w niecałe dwie godziny. Książka miała 296 stron, które miło wspominam, jednak nie była to historia jakoś szczególnie łapiąca za serce.












Jak wiecie seria Dary Anioła Cassandry Clare jest jedną z moich ukochanych trylogii, do których co jakiś czas wracam, gdy na przykład chcę poprawić sobie humor. Dlatego właśnie 27 maja przeczytałam ponownie "Miasto niebiańskiego ognia" czyli ostatnią część całej sagi. Co tu więcej mówić! To 702 strony w których jestem zakochana po uszy. 
Pod tą wspaniałą okładką kryje się równie wspaniała treść. Brawo, Cassie!





Podsumowując :

Zemsta - 252 strony
Burza - 415 stron
Królestwo czarnego łabędzia - 396 stron
Wilcza Księżniczka - 269 stron
Miasto niebiańskiego ognia - 702 strony

Łącznie przeczytałam: 2034 strony 

Najlepsza książka tego miesiąca: Burza 



~~~~~~
A Wy ile książek/stron przeczytaliście w tym miesiącu? Jesteście zadowoleni z wyników?





9 komentarzy:

  1. Sporo przeczytałaś :) Ja w maju przeczytałam tylko cztery książki, liczę na to, że kolejny miesiąc będzie lepszy :) Udanego czerwca!

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyników, ja trochę słabiej niż w kwietniu ale nie jest tak źle. :)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Nie narzekaj bo wynik nie jest taki zły :D Powodzenia w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo zaczynam się zmierzać z sagą o ludziach lodu. Jestem jej bardzo ciekawa! *o* "Burza" również w planach :) Robisz piękne zdjęcia! ♥

    Życzę zaczytanego czerwca
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio czytam strasznie malutko, a jest to spowodowane moim lenistwem. Dobrze, że Ty masz takie wyniki. :) Ostatnio widziałam pierwszy tom Sagi o Ludziach Lodu za 4,99 zł w kiosku i zastanawiałam się, czy nie kupić. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoim miejscu brałabym od razu! Ta saga jest świetna :)

      Usuń
  6. Nominowałam cię do Celebrity Book Tag :)

    http://ocean-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe osiągniecie jak na miesiąc zgadzam się w zupełności co do Miasta Niebiańskiego Ognia <3
    Zapraszam do mnie : http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Albo Albo TAG (http://nastoletniabiblioteczka.blogspot.com/2015/06/albo-albo-tag.html).
    Pozdrawiam! Ela

    OdpowiedzUsuń