piątek, 6 marca 2015

Szybki post czyli: Shadowhunter TAG

Czemu nie ma recenzji ? Jestem chora i nie umiem sklecić nawet dwóch sensownych i dobrze ułożonych zdań na temat książki, ale jak tylko poczuję się lepiej przygotuję dla Was recenzje książki "Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith :)
Na dzisiaj jednak zaplanowałam Shadowhunter TAG, czyli po prostu tag o Diabelskich Maszynach (recenzję tej książki mam w planie zamieścić w najbliższym czasie) i Darach Anioła (recenzja tu) Przejdźmy do tagu,  który znalazłam na blogu CRh+ czyli czytanie we krwi :) Niektóre pytania trochę rozszerzyłam.




1.Ulubiona bohaterka? (Clary/Tessa)

O rany, trudny wybór! Clary była spontaniczna, trochę bezmyślna, kreatywna i odważna. Darzyła rodzinę wielką miłością. Tessa była również odważna, troskliwa i raczej spokojniejsza od Clary. Uwielbiała książki. Nie wiem w sumie do której bohaterki książek pani Cassandry serce bije mi bardziej ! Trudny wybór, w oby dwóch niektóre cechy mi się podobały, a niektóre denerwowały. Hmm.. No dobrze może trochę bardziej lubię Clary.







2. Ulubiony Herondale? (Jace/Will)

Hej, kto wymyślił te pytania !? Zarówno Jace i Will byli aroganccy, przystojni i sarkastyczni. Obydwoje byli tak stworzeni, że osoba czytająca musiała ich polubić. A teraz kogo wybrać ? :( Okej... Okej... Przepraszam Will, ale to chyba bardziej Jace skradł mi serce. Tyle dramatycznych scen, przy których on [SPOJLER ! NIE CZYTAJ DALEJ JEŚLI NIE PRZECZYTAŁEŚ CAŁEJ SERII] prawie umierał, te emocje i łzy... Tak więc wybieram:  Jace Herondale.








3. Ulubiony trójkąt miłosny ? I w danym trójkącie komu bardziej kibicowałaś?  (Clary, Jace, Simon/Tessa, Jem, Will)

U Clary wybór nie był taki trudny - oczywiście wybrałabym Jace'a. Jedna w moim ulubionym trójkącie Tesssa, Jem, Will znowu mam problem z wyborem ! No dobra! Team Will.






4. Który lepszy czarny charakter? (Sebastian/Mortmain)

Ha! Tu pójdzie szybko : Sebastian forever ! :D







5. Która lepsza armia? (the dark army/the clockwork army)

Znowu tak łatwo ? The Dark Army oczywiście !







6. Który pierwszy tom lepszy ? (Miasto Kości/Mechaniczny Anioł)

Tak szczerze, to zawsze będę bardziej wolała Miasto Kości. Gdy nie mam humoru, to zawsze łapię za MK (chociaż znam to prawie na pamięć). Uwielbiam w niej te wszystkie zabawne dialogi!







7. Które lepsze miejsce akcji? (Nowojorski Instytut/Londyński Instytut)

Londyński Instytut, ale jeśli chodzi o bibliotekę to Nowojorski ;)








8. Która lepsza ostatnia część ? (Miasto Niebiańskiego Ognia/Mechaniczna Księżniczka)

Miasto Niebiańskiego Ognia ! Najlepsza, najbardziej zaskakująca i totalnie wstrząsająca!









9. Który lepszy epilog? (Miasto Niebiańskiego Ognia/Mechaniczna Księżniczka)

Mechaniczna Księżniczka i Miasto Niebiańskiego Ognia ! Tu się nie da wybrać :)



Nominuję wszystkich miłośników książek Cassandry Clare ! :) Podeślijcie mi linka, gdy zrobicie :)

~~
Podobał Wam się ten tag? Lubicie Dary Anioła i Diabelskie Maszyny ?












3 komentarze:

  1. Tag dosyć ciekawy, chociaż ja nie potrafiłabym na niego odpowiedzieć. Nie czytałam "Diabelskich maszyn". Ale to fakt, Jace jest cudny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten tag ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog! Może obserwacja za obserwacje? Lubię być w kontakcie z zaczytanymi!
    Mój blog: isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń