środa, 11 marca 2015

Recenzja książki "Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith

Recenzja książki "Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith




Tytuł: Tak wygląda szczęście
Autor: Jennifer E. Smith
Wydawca: Bukowy Las
Ilość stron: 400
okładka: miękka


Przyjemna !

Nastolatka, Ellie O'Neill, pewnego dnia wakacji otrzymuje maila od nieznajomego. Zaczynają korespondować ze sobą o swoim dzieciństwie, problemach i rzeczach, które kochają, jednak nie zdradzają sobie nawzajem imion. Ellie O'Neill jest EONeill22 a Graham Larkin - GDL824. Pewnego dnia, gdy do miasteczka Hentley położonego nad morzem przyjechała ekipa filmowa, a Ellie wraz z koleżanką miały w pracy drobny problem z maszyną do lodów, która wręcz eksplodowała na Quinn. Ellie, która już kończyła pracę, pożyczyła koleżance swoją koszulkę z logo firmy i własnym nazwiskiem oraz wyszła. Po drodze minęła się z Grahamem Larkinem - gwiazdą filmową, lecz nawet nie wpadło jej do głowy, że to mógł być GDL. Dziewczyna udała się do domu, a Graham do lodziarni poszukując tajemniczej EONeill. Spojrzał na dziewczynę za ladą z imieniem Ellie na koszulce i nie pytając ją o nic wcześniej, zaprosił ją na randkę do restauracji. Która dziewczyna odmówiłaby spotkania ze swoim idolem ? ;) Na randce dziewczyna przedstawiła się na co Graham zareagował zdziwieniem. Opowiedział krótko jego internetową przygodę z Ellie, a Quinn podała mu dokładny adres zamieszkania koleżanki i pozwoliła opuścić mu spotkanie. Graham Larkin udał się do domu dziewczyny i wreszcie się jej przedstawił... 

To oczywiście nie koniec książki - opowiedziałam tylko początek, więc jeśli jesteście ciekawi co dalej z Grahamem i Ellie, jakie przeszkody staną im na drodze, to przeczytajcie dalej, bo naprawdę warto :)

Książkę czyta się niesamowicie szybko i przyjemnie. Styl pisania Jennifer bardzo lekki, a sama fabuła była trochę banalna i do przewidzenia, ale za to bardzo wciągająca. Co do okładki - jest prześliczna i co najważniejsze nawiązująca do treści. Ale najbardziej podobały mi się rozdziały, ponieważ każdy nowy rozdział poprzedzał mail (raz od Grahama do Ellie, a raz od Ellie do Grahama) który był jakoś związany z poprzednią i następną stroną. Sam początek książki to dobre 5-7 kartek pełnych maili Grahama i Ellie. Pomysł świetny i bardzo dobrze zrealizowany!

Świetnie się to czyta ! 
Ocena: 9/10








~~
Mam nadzieję, że spodobała Wam się recenzja.
Napiszcie mi w komentarzach, czy jako następną recenzję chcielibyście "Love,Rosie", "Mechanicznego Anioła" czy "Kroniki Bane'a" ! :)
Do zobaczenia w kolejnym poście ! :)




8 komentarzy:

  1. Spodobała mi się okładka. Książka też wydaje się być ciekawa, w końcu coś lekkiego i sympatycznego. Może przeczytam ją, gdy będę miała już dosyć fantastyki ;)

    I ciekawi mnie twoje zdanie na temat "Love, Rosie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka bardzo ładna, fabuła również ciekawa, aczkolwiek ja nie lubię takich ckliwych historii. No cóż, może kiedyś się przekonam.

    Z chęcią przeczytałabym recenzję "Konik Bane'a". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Dopisałam książkę, do oczekujących do przeczytania ♥ A co do recenzji to chętnie zobaczyłabym, co myślisz o "Love, Rosie" :)
    Pozdrawiam i życzę dużo czasu na czytanie! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem na etapie szukania tej książki po bibliotekach i jakoś nie mogę jej znaleźć.Dzięki twojej recenzji jeszcze bardziej chce ją przeczytać i chyba zdecyduje o jej kupnie bo w okolicy nie jest dostępna w żadnej z bibliotek :(

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką... ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na książkę mam już ochotę od pewnego czasu i kto wie może dzięki tobie ją wkrótce zamówię? ;) A co do innych recenzji z chęcią bym dowiedziała się co sądzisz o "Love, Rosie", którą po prostu kocham :))) Zapraszam do mnie: shatterme55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! ♥ Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :D Szczegóły na moim blogu! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń