wtorek, 16 grudnia 2014

Demi Lovato BOOK TAG

Demi Lovato BOOK TAG

Według zapowiedzi, miała być recenzja książki "Dary Anioła : Miasto Kości", ale w tym tygodniu niestety nie mam zbyt wiele czasu i na szybko zrobię "Demi Lovato BOOK TAG". Zapraszam :)




For the love of a daughter - Postać, która kierowała się miłością.

Dla mnie jest to Clary Fray z "Darów Anioła", ponieważ pokazuje ona miłość do rodziny i przyjaciół, kierując się nią przez całą serię. Ratuje wszystkie ważne dla niej osoby i jest gotowa poświęcić dla nich życie.






Skyscraper - Bohater, który mimo wszystko dalej walczył.

Hazel Grace z książki "Gwiazd Naszych Wina". Chyba każdy, kto przeczytał tę książkę wie o czym mówię. Hazel Grace nie traciła nadziei i mimo śmiertelnej choroby dzielnie z nią walczyła.






Warrior - Bohater, którego uważasz za wojownika.

Myślę, że tutaj dam znaną chyba każdemu - Katniss Everdeen. Bardzo kochała swoją siostrę i zgłosiła się za nią na ochotnika. Obiecała, że przeżyje i walczyła o to.






Fix a heart - książka, po której przeczytaniu nie mogłaś się pozbierać.

Bez dwóch zdań "Dary Anioła : Miasto Niebiańskiego Ognia" czyli ostatnia, szósta część serii. Nie chcę nikomu spojlerować, więc napiszę tylko tyle : to co wydarzyło się w tej książce, totalnie rozbiło mnie na tysiące kawałków.






Mistake - książka, która była błędem

Zazwyczaj książki, które przeczytałam - podobały mi się. Jednak wyjątkiem jest "Departament 19". Po przeczytaniu połowy książki stwierdziłam, że nie ma sensu czytać dalej. W sumie nic się w niej nie działo, a Jamie (główny bohater) wiecznie się tylko użalał nad sobą.







In Real Life - historia z książki, którą chciałabyś przeżyć w prawdziwym życiu.

Uwielbiam przygody Nocnych Łowców i świat stworzony przez Cassandre Clare, więc wybrałam trylogię "Diabelskie Maszyny". Historia po prostu  przecudowna !






Heart Attack - książka przyprawiająca o zawał serca.

Wszystkie książki Doroty Terakowskiej są wspaniałe i tak napisane, że aż chce się czytać. Nie umiem wybrać jednej książki pasującej do tego tagu, ale myślę, że "Samotność Bogów" i "Lustro Pana Grymsa" nadają się tutaj.






Don't Forget - książka, której nie możesz zapomnieć.

"Poczwarka" -  mocno zapada w pamięć i daje wiele do myślenia !






Really Don't Care - książka, którą kochasz i nie obchodzi Cię

"Zmierzch" - uwielbiam go i się tego nie wstydzę. Ludzie nie lubią tej książki. Sądzą, że o niczym nie opowiada i jest płytka. I tu się mylą :) Mam jakiś sentyment do tej serii, czytam ją praktycznie w kółko !



~ ~
Kończymy BOOK TAG :) Nominuję po prostu wszystkie osoby, które lubią Demi. 
Piszcie mi w komentarzach czy podobają się Wam takie posty i czy chcecie jeszcze coś podobnego ;)
Następny post pojawi się jeszcze w tym tygodniu, więc zapraszam do śledzenia mojego bloga ! 
Do zobaczenia ! :)













8 komentarzy:

  1. Widać, że lubisz książki młodzieżowe w szczególności Cassandre Clare. Czytałam chyba 4 pierwsze części darów anioła. dalej wydawało mi się, że autorka piszę na siłę i dla komercji. Lub po prostu zmienił mi się gust. Kiedyś kochałam fantasy. Dzisiaj skłaniam się bardziej do sci-fi, a fantasy musi być naprawdę dobre żebym ją przeczytała. Możliwe, że przejadły mi się te wszystkie wampiry, wilkołaki, anioły i demony ;)
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam książki! Dary Anioła i Gwiazd Naszych Wina! Piękne!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam książki:) Ja do książki która zapada w pamięć dałabym całą trylogię Władcy Pierścieni. Widać, że lubisz fantasy, więc witaj w klubie:) Jaka jest Twoja ulubiona piosenka Demi?
    Pozdrowienia
    http://darknessandlightnessorbrightness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie posty ♥ Wszyscy mi polecają książkę "Poczwarka" :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham książki <3 Właśnie takiego bloga szukałam. Wpadnę nie raz :)) P.S - polecam serię ,,Klątwa Tygrysa" z chęcią przeczytam twoją opinie.
    Pozdrawiam
    Black Girll

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubię czytać ksiażki :)
    Tag mi się podoba i bym go zrobiła, ale nie jestem fanką Demi i nie znam jej piosenek.
    Moim zdaniem "Samotność bogów" jest z jednej strony nudna i ciężko się ją czyta, ale dość ciekawa. :)

    Mój blog - Zapraszam :D
    Blog z opowiadaniem - Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog. Ja też bardzo lubię czytać książki. Pisz dalej, bo mało takich ciekawych blogów jak twój. Pozdrawiam ;) http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń